Мартин
Евгениев Димитров
11

23 МИР - преференция №110

Мартин Димитров e роден през 1977 г. в София, основател е и творчески директор на рекламна агенция “Nitram”. През годините е правил ужасно много реклами, за част от които искрено Ви се извинява. Има обаче и такива, които истински се харесват: например, “Краварката е в левия ъгъл”.

Мартин се занимава с реклама от далечната 2003 г. и и през тези години има над 120 награди за работата си, поради което вече не ги брои.

Учредител е на “Да, България!” и оттогава е член на Националния съвет на партията. Мартин не е от най-активните членове на партията, но винаги е имал ясно изразена публична позиция.

Мартин работи от 1996 г. и, преди да се занимава с реклама, започва като журналист. Бил е стажант-репортер в “Radio France International”, репортер във в-к “Кеш”, автор и после редактор в списанието за електронна музика “Метрополис”, автор в сп. “Егоист”. През 2001 г. прави концепцията за сутрешната програма на “Ретро радио” с Митко Павлов, на която е сценарист и редактор. Бил е сценарист и на предаванията “Рекламна пауза”, “Стани богат”, даже и на няколко епизода на “Сделка или не”. Поради цялата тази сценарно-творческо-търговска ангажираност Мартин така и не успява да се дипломира в специалността си — “Българска филология” в СУ “Св. Климент Охридски”.
Мартин продължава да пише и до днес, най-вече за сп. “L’Europeo”.

Свободата на словото е темата, която изключително силно вълнува Мартин. Възстановяването на медийната свобода и на правото нацията ни да бъде информирана, за да могат гражданите да взимат информирани решения, ще бъде фокус за Мартин.

Мартин е семеен още от 2005 г. година. Със съпругата си Елена се запознават през 2003-та в рекламна агенция “New Moment”, където той измисля реклами, а тя го тормози това да става в срок. Имат дъщеря на име Рада, която е на 15, в разгара на пубертета е, и е прекрасна. Мартин обича да чете, покрай пандемията започна и да готви, но най-вече обича да прави смислени неща. Защото безсмислието, което ни заобикаля, е разрушително.