
Симеон Ставрев
Свързани позиции
- 17 Януари 2020, Петък
Магистрала „Струма“ – скоростният път към провала на ГЕРБ
Правителствата на Бойко Борисов саботираха проекта за магистрала “Струма”, поставяйки интересите на строителното лоби над тези на българските граждани. Правителството на ГЕРБ и Обединени патриоти се отказа от европейските средства за строежа на магистрала “Струма” през Кресненския пролом, като оттегли формуляра за отпускане на €267 млн. от Кохезионния фонд на ЕС. Така България е заплашена да […]
- 19 Декември 2019, Четвъртък
Три предложения за по-добър градски транспорт на София
Днес групата на Демократична България внесе в СОС три доклада по три въпроса, свързани с градския транспорт на София. Целта на два от трите доклада е да ускорим и модернизираме наземния градски транспорт, за да могат новите трамваи и тролейбуси да ни превозват бързо и удобно както в Европейския съюз и Швейцария, с чиито грантови […]
- 17 Декември 2019, Вторник
Дигитализацията на София е въпрос на политическа воля – подчерта Демократична България на представянето на дигиталната си стратегия
На събитие в споделеното работно пространство SOHO Демократична България представи ключовите моменти от Дигиталната си стратегия: въвеждането на електронна идентификация на нивото на столицата – SofiaID; създаването на решение за електронни регистри и пълната електронизация на вътрешния документооборот в общината. Програмата представиха експертът по електронно управление Божидар Божанов, програмистите и общински съветници Симеон Ставрев и […]
- 09 Декември 2019, Понеделник
Чистотата на въздуха в София е огледало на управлението ѝ
Декларация от общинските съветници на Демократична България Общинските съветници от групата на Демократична България остро осъждат липсата на адекватни мерки за подобряване на качеството на въздуха в София от страна на кмета Йорданка Фандъкова. Замърсяването в града ни през декември надвиши многократно среднодневната норма от 50 микрограма на кубичен метър (50 мкг/м3) за фини прахови […]
- 15 Ноември 2019, Петък
Демократична България внесе питане в Столичния общински съвет кога и как ще се приложат мерките срещу замърсяването на въздуха в София
Внесохме питане в Столичния общински съвет и очакваме отговори кога и как ще се приложат от администрацията мерките срещу замърсяването на въздуха в София, постановени от съда. Във връзка с Определението на Софийски градски съд (СГС) от 11.11.2019 г., част от гр.д. № 6614 от 2017 г., заведено от граждани и граждански организации, с ответник […]
- 28 Август 2018, Вторник
- Децентрализация, регионална политика и транспорт
Оставката на Московски е задължителна
Ние от Демократична България настояваме за оставката на министъра на транспорта Московски, който през своите три мандата не успя да въведе задължение за използване на предпазни колани при пътуване в автобус. Въпреки многократните обещания, които даваше след всяка катастрофа с много жертви, Московски не намери воля да внесе навреме предложения за изменение в законите и […]
Медийни участия
- 02 Юли 2020, Четвъртък
Демократична България с 2 предложения за по-свързана и чиста София
Предлагаме разширяване на тролейбусната мрежа и нова тролейбусна линия, която да свърже ж.к. “Бъкстон” с пл. “Сточна гара”, обслужвайки и някои от най-натоварените точки от центъра. Детайли за предложението ще намерите тук: https://cutt.ly/zorNjEf
- 30 Май 2020, Събота
"Демократична България" обяви план срещу опасното движение в София
Парадоксално, но новоремонтираните и новоизградените булеварди по-скоро допринасят за увеличаването на произшествията в София. Това се дължи на факта, че дори и новото пътно строителство следва стари възгледи за транспортното развитие на града. В момента през него преминава и транзитен трафик, защото тук се срещат четири магистрали - "Тракия", "Хемус", "Струма" и "Европа". В същото време не е завършен Околовръстният път и това е причина за допълнително натоварване на трафика.
Това са изводи в в Плана за пътна безопасност на София, изготвен от "Демократична България" и представен през седмицата. В него са заложени политиките, които ще развива през новия мандат групата на обединението в Столичния общински съвет.
- 27 Май 2020, Сряда
„Демократична България“ предлага план за пътната безопасност на София
Групата на „Демократична България“ в Столичния общински съвет предлага план за пътната безопасност на София.
- 27 Януари 2020, Понеделник
Нов живот за ретро градския транспорт на София
Обсъжда се реставриране на трамваите, за да се превърнат в атракциони
Нов път за ретро градския транспорт на София. Идеята на общината е старите трамваи, тролеи и автобуси да бъдат реставрирани. Целта е да се превърнат в атракция за жителите и гостите на града. Изоставени. Потънали в ръжда и прах в депото. Така изглеждат днес ретро трамваите на София.
„Невероятно културно и подвижно наследство , което ние притежаване и което, в интерес на истината, в момента изгнива по гаражите”, смята вносителят Симеон Ставрев.
- 23 Януари 2020, Четвъртък
София бяга от задължението си да информира гражданите за качеството на въздуха
Данните не могат да се получават в машинночетим формат, нито се визуализират върху таблата на спирките за градски транспорт
- 22 Януари 2020, Сряда
"Демократична България" с план за обновяване на трамвайните трасета в София
Другите предложения на групата са за модерна тролейбусна мрежа и използване на стари превозни средства като атракция
- 30 Декември 2019, Понеделник
Аргументите на Методи Лалов, Симеон Ставрев и арх. Борислав Игнатов против увеличаването на данъците
- 19 Декември 2019, Четвъртък
Демократична България с три предложения за градския транспорт на столицата
Демократична България с три предложения за градския транспорт на столицата:
🚌 закупуване на съчленени (големи) автобуси за линии 604 и 74
🚊 ремонтиране на трамвайни трасета с цел увеличаване скоростта на продвижване, подобряване сигурността на пътниците, намаляване амортизацията на трамвайте
🚎 ремонтиране на стрелките на тролейната мрежа, за да може тролеите да не се забавят при преминаване в през тях и съответно колите на градския транспорт да могат да спазват разписанието си
🚂 възстановяване на историческия подвижен състав на града, някои бройки от които са уникални, а други на повече от 100 години.
Разходите закупуване на нови автобуси за линия 604 и 74 вече са предвидени в бюджета по друго перо, а за останалото сумата е 30 млн. лв., което за бюжета на София е незначително. Инвестицията на тази пари е абсолютно оправдана.
Подробности за нашите предложения можете да намерите тук:
✅ https://demokrati.bg/tri-predlozheniya-za-po-dobar-gradski-transport-na-sofiya/
✅ https://demokrati.bg/nastoyavame-za-nova-protsedura-s-podobreni-parametri-za-dostavka-na-elektricheski-prevozni-sredstva/
Призоваваме всички общински съветници в СОС, без значение от партийната им принадлежност, да подкрепят докладите, които сме внесли, защото те са за доброто на всички в нашия град.