Венцислав
Илиев Михайлов
30

25 МИР - преференция №112

Роден на 17 май 1956г. в гр. Габрово Завършва ВИАС през 1982г. Повече от 35  години работи в областа на околната среда  и водите у нас и в чужбина. В България е бил консултант на редица чуждестранни фирми като Сафеж – Франция (в сътрудничество с МРРБ по политиките за модернизиране на ВиК сектора), Вавин – Холандия, ГКВ Консулт – Германия  и Мотмакдоналд – Англия, по редица инфраструктурни проекти.

Бил е заместник – генерален Директор на ВиК София- град, със значителен принос за преодоляването на водната криза в столицата през 1995г. Участвал при разработването и приемането на Закон за регулиране на водоснабдителните и канализационни услуги. В 43-тото Народно събрание е бил нещатен сътрудник към Комисията по Регионално Развитие.

От 2017 до 2020г. е главен сътрудник в МОСВ към Оперативна програма  „Околна Среда“ по оценка на проекти и договаряне за  програмен период 2014-2020г.

Учредител на ДСБ и председател на районната организация на партията в Овча купел.

Номиниран за Председател на Национален Синдикат Водоснабдител през 2004г. като оттегля кандидатурата си в последния момент  поради лични съображения свързани с политиката на синдиката.

Област на експертиза:                                                                                                                          

Еврофондове, Регионално развитие и инфраструктурни проекти

Лична позиция – послания:

“Държавата следва да защитава пазарната свобода чрез действено антимонополно и антикартелно законодателство и осъществаване на ефективни регулации за гарантиране на достъп на всички ползватели до комунални услуги.”

“Усилията за опазване на Околната среда трябва да са ежедневна грижа и отговорност на държавата с цел съхраняването и като национално богатство. Средствата, които се инвестират за това да подлежат на по-стриктен контрол по отношение на планиране и ефективност на резултата.”

“Водите в момента се управляват от пет министерства, което не рядко води до ведомствен подход и разнобой в интересите на отделните ведомства по отношение на съхранението и ползването на този ресурс. Това следва да се преосмисли като се въведат добри практики за интегрирано управление, с оглед защита на природната среда и баланс на интересите на ползвателите.”

Използваме бисквитки на нашия уебсайт, за да подобрим неговото представяне и вашето преживяване. Ако продължите, ще приемем, че сте съгласни с това. OK