След питане на Симеон Ставрев: „Метрополитен“ ще се интегрира с новата тикет система някой ден

“Метрополитен“ ще се интегрира с новата тикет система на София в неопределено бъдеще, става ясно от отговорите на заместник-кмета на Столична община Албена Атанасова на питането на общинския съветник от „Демократична България“ Симеон Ставрев.

Столична община отговори с 3-месечно закъснение защо тикет системата за над 90 милиона лева не работи в метрото. От отговорите става ясно, че системата трябва бъде напълно интегрирана между наземния и подземния градски транспорт, но неясно кога.

На въпроса защо няма възможност за плащане с банкова карта директно на турникетите на входа на метростанциите, от Столична община отговарят, че „Метрополитен“ и ЦГМ „уточняват детайлите“ за интеграция. „Това в превод значи – докато ГЕРБ/СДС са на власт, метрото ще си прави какво си иска – ще си продава отделно билети и няма да спазва договора с изпълнителя“, коментира Симеон Ставрев.

Подобно звучи и отговорът на въпроса кога се планира да бъде налично плащане с карти в метрото. „Метрополитен“ установява техническа невъзможност за полагане на нови комуникационни кабели в съществуващата тръбна инфраструктура и невъзможност за постигане на оперативна съвместимост между съществуващите в наличната система в “Метрополитен” ЕАД валидатори и тези от новата тикет система“, се казва в отговора на Атанасова.  В тази връзка цялостен интеграционен модел ще бъде постигнат „след уточняване на всички детайли относно начина за реализация на EMV разплащанията“.

Според общинския съветник Симеон Ставрев така се появяват малките сини валидатори на турникетите, които в момента не са изцяло част от тикет системата и които изглеждат напълно различно от системата в наземния транспорт. „Това на практика означава също, че системата не може да предоставя всички видове документи – например 10 билета за 12 лева дори за тролеите, трамваите и автобусите“, коментира той.

От общината не отговарят на въпроса дали ако има нарушение на договора от страна на ЦГМ, ще има неустойки.

„Защо в София трябва да има 3 транспортни оператора – „Столичен електротранспорт“ ЕАД, „Столичен автотранспорт“ ЕАД, „Метрополитен“ ЕАД и отделно ЦГМ? По подобие на петте общински предприятия „Пазари“ се дублират отдели, счетоводства, дейности. Неразбираемо е защо метрото може да си продава самостоятелно билети, а другите два транспортни наземни оператора продават билетите, издадени от ЦГМ“, коментира Ставрев.

Участници в материала:

Симеон Ставрев

Общински съветник в СОС

Симеон Ставрев

Регион:

София
<br />
<b>Notice</b>:  Undefined variable: ergion in <b>/home/ivomirc/public_html/demokrati.bg/wp-content/themes/demokrati2/components/box-region.php</b> on line <b>15</b><br />
<br />
<b>Notice</b>:  Trying to get property 'post_title' of non-object in <b>/home/ivomirc/public_html/demokrati.bg/wp-content/themes/demokrati2/components/box-region.php</b> on line <b>15</b><br />

Новини и коментари

Христо Иванов: Парламентът съществува заради опозицията

Христо Иванов: Парламентът съществува заради опозицията

<strong>Депутатите ще мислят как да се създаде представителен орган на българите в чужбина</strong>

Депутатите ще мислят как да се създаде представителен орган на българите в чужбина

Ивайло Мирчев: “Лукойл Нефтохим Бургас” ни ощетява с по 200 млн. лв. на месец, държавата да поеме оперативния контрол над рафинерията

Ивайло Мирчев: “Лукойл Нефтохим Бургас” ни ощетява с по 200 млн. лв. на месец, държавата да поеме оперативния контрол над рафинерията

Депутинизацията - в управленска програма за следващите 12 месеца

Депутинизацията - в управленска програма за следващите 12 месеца

Антоанета Цонева: “Демократична България” не поставя ултиматуми, а план за действие

Антоанета Цонева: “Демократична България” не поставя ултиматуми, а план за действие

“Демократична България” предлага мерки за депутинизация на страната

“Демократична България” предлага мерки за депутинизация на страната

Всички новини

От медиите

Ивайло Мирчев в "ДЕНЯТ с В.Дремджиев", 18.5.2022

Ивайло Мирчев в "ДЕНЯТ с В.Дремджиев", 18.5.2022

Ивайло Мирчев: Време е Лукойл да започне да плаща данък "печалба" в България

Ивайло Мирчев: Време е Лукойл да започне да плаща данък "печалба" в България

Ивайло Мирчев: “Лукойл Нефтохим Бургас” ни ощетява с по 200 млн. лв. на месец, държавата да поеме оперативния контрол над рафинерията

Ивайло Мирчев: “Лукойл Нефтохим Бургас” ни ощетява с по 200 млн. лв. на месец, държавата да поеме оперативния контрол над рафинерията

Всички видеа
Използваме бисквитки на нашия уебсайт, за да подобрим неговото представяне и вашето преживяване. Ако продължите, ще приемем, че сте съгласни с това. OK