Три предложения за по-добър градски транспорт на София

Днес групата на Демократична България внесе в СОС три доклада по три въпроса, свързани с градския транспорт на София. Целта на два от трите доклада е да ускорим и модернизираме наземния градски транспорт, за да могат новите трамваи и тролейбуси да ни превозват бързо и удобно както в Европейския съюз и Швейцария, с чиито грантови средства бяха закупени. В третия си доклад предлагаме програма, с която да запазим историческите превозни средства на София и да повишим интереса към градския транспорт и неговата привлекателност. 

Предлагаме 4-годишна ремонтна програма за подмяна на амортизиран релсов път 

Програмата обхваща ремонта на редица амортизирани участъци – бул. Александър Стамболийски, ул. Илиянско шосе, бул. Асен Йорданов, бул. Княгиня Мария Луиза, жк Обеля – 2, бул. Петър Дертлиев, бул. Джеймс Баучър, тунелът към Люлин и др. Целта е поетапно, за четири години, да бъдат премахнати най-големите амортизирани участъци релсов път и контактна мрежа, за да бъдат подобрени бързината и комфортът на пътуване по всички трамвайни линии в София. 

Бюджетът: по 6,15 млн. лв./година. 

Пълна версия на Доклада: 

https://sofia.demokrati.bg/document/finansirane-na-chetirigodishna-remontna-programa-na-tramvaen-relsov-pat-i-kontaktna-mrezha-na-teritoriyata-na-stolichna-obshtina-2020-2023-g/

Предлагаме 2-годишна ремонтна програма за модернизация на тролейбусната контактна мрежа

Програмата предвижда да бъдат подменени старите стрелки и шини за завой с нови модерни. Старите стрелки се преминават с до 10 км/ч, а шините в завой – с до 20 км/ч. Новите ще се преминават с до 40 км/ч. Това ще ускори и повиши комфорта на пътуване с тролейбусния транспорт като ще спре възпрепятстването на трафика при преминаване през тези съоръжения. Водачите ще сменят посоките с дистанционно управление. Такива съоръжения вече се ползват в Плевен и ефектът от тях е много голям. 

Бюджет: по 1,8 млн. лв./година.

Пълна версия на Доклада: 

https://sofia.demokrati.bg/document/finansirane-na-dvugodishna-remontna-programa-za-uskoryavane-na-trolejbusniya-transport-chrez-modernizatsiya-na-vazdushnata-kontaktna-mrezha-vkm-na-teritoriyata-na-stolichna-obshtina-2020-2021-g/

Предлагаме дългосрочна програма за реставриране на запазените през десетилетията исторически трамваи, тролейбуси и автобуси

София разполага с близо 30 исторически превозни средства, като най-старите от тях са от 1912 г. Всяка година „Столичен Електротранспорт“ ЕАД и „Столичен автотранспорт“ ЕАД ще възстановяват по едно превозно средство, което ще показват на 17-ти септември – Деня на София и в Европейската седмица на мобилността, когато гражданите и гостите на града ще могат да се повозят на своеобразен „ретро-парад“. 

Бюджет: 600 000 лв./година

Пълна версия на доклада: 

https://sofia.demokrati.bg/document/finansirane-na-dalgosrochna-programa-za-vazstanovyavane-na-istoricheski-podvizhen-sastav-za-atraktsionni-tseli-sobstvenost-na-obshtinskite-transportni-operatori-stolichen-elektrotransport-ead-i-stolic/

Участници в материала:

Симеон Ставрев

Общински съветник в СОС

Симеон Ставрев

Регион:

София
<br />
<b>Warning</b>:  Undefined variable $ergion in <b>/var/www/demokrati/root/wp-content/themes/demokrati2/components/box-region.php</b> on line <b>15</b><br />
<br />
<b>Warning</b>:  Attempt to read property /var/www/demokrati/root/wp-content/themes/demokrati2/components/box-region.php on line 15
" width="160" height="160" />

Новини и коментари

Най-големият проблем на Борисов сега е изборът на главен прокурор, защото той трябва да каже „да“ или „не“ Сарафов да бъде спрян

Най-големият проблем на Борисов сега е изборът на главен прокурор, защото той трябва да каже „да“ или „не“ Сарафов да бъде спрян

Ако първата политическа сила е решила да се откаже от това да прави правителство, защото не може да се отдели от Пеевски, това е сериозен проблем.

Ако първата политическа сила е решила да се откаже от това да прави правителство, защото не може да се отдели от Пеевски, това е сериозен проблем.

В тази разделена България, премиерът не трябва да е поляризираща фигура

В тази разделена България, премиерът не трябва да е поляризираща фигура

Ивайло Мирчев: Въпросът, на който всички политици да отговорят е „Искаме ли да променим страната си?“

Ивайло Мирчев: Въпросът, на който всички политици да отговорят е „Искаме ли да променим страната си?“

Искаме оставката на министъра на вътрешните работи заради стотици сигнали и имена за купуване на гласове, включително за това как МВР подпомага купуването на гласове.

Искаме оставката на министъра на вътрешните работи заради стотици сигнали и имена за купуване на гласове, включително за това как МВР подпомага купуването на гласове.

Докато не решим проблема с политическата и икономическата корупция, ние не можем да продължим напред

Докато не решим проблема с политическата и икономическата корупция, ние не можем да продължим напред

Всички новини

От медиите

Антоанета Цонева в "Референдум"

Антоанета Цонева в "Референдум"

Ако първата политическа сила е решила да се откаже от това да прави правителство, защото, например, не може да се отдели от Пеевски, това е сериозен проблем.

Ако първата политическа сила е решила да се откаже от това да прави правителство, защото, например, не може да се отдели от Пеевски, това е сериозен проблем.

Надежда Йорданова в "Събуди се"

Надежда Йорданова в "Събуди се"

Всички видеа
Използваме бисквитки на нашия уебсайт, за да подобрим неговото представяне и вашето преживяване. Ако продължите, ще приемем, че сте съгласни с това. OK